Be like Armani

26. června 2016 v 19:18 | Annette |  MY ARTICLES
Be like Armani. Po článku, který byl zaměřený na značku Givenchy, jsem se rozhodla v těchto článcích v podobných tématech pokračovat. Armani jsem zvolila proto, že bych tyto články chtěla zahájit prvním písmenkem v abecedě, což je A. A když jsem přemýšlela, která světová značka na písmeno A je v produkci parfémů nejproduktivnější, napadl mě samozřejmě hned právě Armani.

Abych vám více přiblížila značku Armani, rozhodla jsem se na Polyvore vytvořit náhodnou koláž, zkrátka takovou, kterou vytvořím při napsání slova "armani" do editoru. Zde máte směs produktů - jak oblečení, tak kosmetických věcí, které se mi hned zobrazily jako první. Osobně mě velice zaujalo modro-černé psaníčko Armani Jeans, které mi přijde ideální pro casual a elegantní styl. Vidím k tomu černé tílko, high-waisted jeans a jehly.

Když se zaměříme na parfémovou produkci, tak tím nejprodávanějším a nejoblíbenějším parfémem se stal Armani Acqua di Gioia, což není vůbec překvapivé. Máta, citron amalfi, jasmín, růžový pepř, pivoňka, cedr, cukr, francouzské labdanum. Osvěžující směs, kterou si zamilujete. Představuje především symbol svůdnosti, ženskosti a přitažlivosti. Cena parfémované vody je devět set sedmdesát pět korun českých.

Si. Listy černého rybízu, frézie, růže, ambroxan, vanilka, dřevité tóny a pačuli. Aktuálně na parfémovanou vodu probíhá akce - sto mililitrů pořídíte za cenu jeden tisíc devět set devadesát pět korun českých. Parfém byl uveden na trh v roce dva tisíce třináct.
 


Aktuální články

Reklama