Červen 2016

Be like Versace

28. června 2016 v 19:07 | A.K. |  MY ARTICLES
Be like Versace. Ráda bych navázala na téma článků, která jsem minulý měsíc zahájila. Po sofistikovaném Armani, francouzském Chanel a vytříbeném Givenchy, jsem se rozhodla zavítat na italského Versace.

Přiznám se, že značku Versace mám ráda. Sice od ní žádné věci nevlastím, ani parfém, ale zkrátka celkově mě ta značka něčím zaujala. Opět jsem se snažila vytvořit ilustrační koláž, která by Versace co nejlépe charakterizovala - ČERNÁ, ZLATÁ, BÍLÁ. Paradoxně se i vizuální stránka parfémů nese v tomto podobném duchu.

Příkladem je toaletní voda Versace Yellow Diamond, která se nese ve zlatavějším provedení. Jsou v ní obsaženy stopy po neroli, citronu, broskvi, bergamotu, mimózy, leknínu, květu pomerančovníku, frézie, dřeva a pižma. Můžeme tedy říct, že se jedná o ovocně-květinovou elegantní vůni, která v sobě nese drahocenný klenot. Je ideální pro ty ženy, které se cítí sebevědomé a harmonické. Cena toaletní vody testeru je osm set dvacet čtyři korun českých.

Dalším příkladným parfémem je Versace Eros Pour Femme. Opojení sicilského citronu, bergamotu, granátového jablka, pivoňky, květu citronovníku, jasmínu, ambroxanu, pižma, dřevitých tónů a santalového dřeva, vás naprosto okouzlí. Byla stvořena pro ty ženy, které jsou vášnivé a sebevědomé, mají rády smylnost a znají svojí ženskou sílu. Sám o sobě je i design flakonku vytříbený a extravagantní. Cena parfémované vody je jeden tisíc sto šedesát tři korun českých.

Aby zde nebyly jenom zlatavé flakonky, zmíním i parfém Crystal Noir. Vzdušné tóny, pomeranč, gardénie, pivoňka, pižmo, santalové dřevo a ambra. Zajímavým tajemstvím parfému je, že zanechává jedinečný dojem jedinečného okamžiku, který navždy utkví ve vaší paměti.



Be like Armani

26. června 2016 v 19:18 | Annette |  MY ARTICLES
Be like Armani. Po článku, který byl zaměřený na značku Givenchy, jsem se rozhodla v těchto článcích v podobných tématech pokračovat. Armani jsem zvolila proto, že bych tyto články chtěla zahájit prvním písmenkem v abecedě, což je A. A když jsem přemýšlela, která světová značka na písmeno A je v produkci parfémů nejproduktivnější, napadl mě samozřejmě hned právě Armani.

Abych vám více přiblížila značku Armani, rozhodla jsem se na Polyvore vytvořit náhodnou koláž, zkrátka takovou, kterou vytvořím při napsání slova "armani" do editoru. Zde máte směs produktů - jak oblečení, tak kosmetických věcí, které se mi hned zobrazily jako první. Osobně mě velice zaujalo modro-černé psaníčko Armani Jeans, které mi přijde ideální pro casual a elegantní styl. Vidím k tomu černé tílko, high-waisted jeans a jehly.

Když se zaměříme na parfémovou produkci, tak tím nejprodávanějším a nejoblíbenějším parfémem se stal Armani Acqua di Gioia, což není vůbec překvapivé. Máta, citron amalfi, jasmín, růžový pepř, pivoňka, cedr, cukr, francouzské labdanum. Osvěžující směs, kterou si zamilujete. Představuje především symbol svůdnosti, ženskosti a přitažlivosti. Cena parfémované vody je devět set sedmdesát pět korun českých.

Si. Listy černého rybízu, frézie, růže, ambroxan, vanilka, dřevité tóny a pačuli. Aktuálně na parfémovanou vodu probíhá akce - sto mililitrů pořídíte za cenu jeden tisíc devět set devadesát pět korun českých. Parfém byl uveden na trh v roce dva tisíce třináct.


Time with Chanel

17. června 2016 v 22:34 | A. |  MY ARTICLES
Protože jsem minulou várku článků zahájila článkem Time with Christian Dior, tak jsem se rozhodla, že i pro tento měsíc vyberu první článek podobného typu. Avšak místo úžasného Christina Diora zde bude nesmrtelná Chanel. Pojďme si tedy představit něco z historie osobnosti jménem Coco Chanel.

Věděli jste, že Coco Chanel byla vlastním názvem Gabrielle Chanel? Narodila se roku osmnáct set osmdesát tři v srpnu. Zemřela dne desátého ledna roku devatenáct set sedmdesát jedna ve svých osmdesáti sedmi letech v Paříži. Jejím přímým povoláním bylo módní návrhářství, dále byla také choreografka, designérka a umělkyně. Získala také ocenění Neiman Marcus Fashion Award. Každopádně je Coco Chanel považována za klíčovou osobnost zejména v oblasti utváření šatníku mladé slečny a ženy.

Teď zpátky k parfémům. Opět jsem si pro vás připravila tři nejlepší vůně a parfémy, které stojí za vyzkoušení.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ VŮNĚ PRO MUŽE
Tou nejprodávanější vůní se stala vůně Chanel Allure Homme Sport. Tato vůně, která je plná mořských tónů, pomeranče, aldehydů, mandarinky, pepře, neroli, cedru, elemi, vetiveru, tonky fazole, jantaru, bílého pižma a vanilky. Je ideální především pro aktivní muže, kteří rádi věnují svůj volný čas sportu. Vůně byla uvedena na trh v roce dva tisíce čtyři a od té doby se drží na předních příčkách. Cena začíná na tisíci devíti seti čtrnácti korunách českých.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ VŮNĚ PRO ŽENY
Má velice oblíbená - Chanel Coco Mademoiselle. Květ pomerančovníku, pomeranč, bergamot, mandarinka, jasmín, růže, mimóza, ylang-ylang, opoponax, vetiver, tonka fazole, vanilka, pačuli a bílé pižmo. Nejspíše si nedokážete představit celkovou harmonii ve spojení těchto ingrediencí, ale sama za sebe vám můžu říct, že je úžasná. Ideální i pro tu ženu, která si myslí, že vysoké sebevědomí nikdy nebude mít, právě naopak - díky této parfémované vodě ho snadno docílíte. Cena parfému začíná na dvou tisíci sedmi seti dvaceti pěti korun českých.

NEJOBLÍBENĚJŠÍ VŮNĚ PRO ŽENY
Tou je především Chanel Chance. Pepř, hyacint, jasmín, vetiver, pižmo, ambra, pačuli a kosatec. Určená zejména i pro mladé slečny, které o sobě ví, že umí vyjádřit své já elegantě, žensky a sofistikovaně.

Parfémy Chanel doporučuji i jako investice - vyplatí se. Možná vám mohou připadat drahé, ale připlatit si za kvalitu, která je ověřená... není marné :)